XI. Przywrócenie pełnej funkcjonalności Ośrodka od 01.06.2020r.
OD 01.06.2020R. PRZYWRÓCENIE PEŁNEJ FUNKCJONALNOŚCI OŚRODKA
(Z WYŁĄCZENIEM PUNKTU TERENOWEGO PRACOWNIKÓW SOCJALNYCH
PRZY UL. OLIMPIJSKIEJ 3)
KASA
Otwarcie Kasy MOPR (wpłaty i wypłaty zgodnie z harmonogramem).
W korytarzu do kasy może znajdować się 1 osoba (jedna osoba przy okienku kasowym).
Tylko w wyjątkowych sytuacjach np. kiedy klient przychodzi z osobą towarzyszącą - przy okienku kasy mogą znajdować się max dwie osoby.
Pozostała obsługa klienta w MOPR przy ul. Bpa Nankera 103.
Dla obsługi klienta będzie dostępny tylko pokój nr 6 (będą tam 2 stanowiska obsługi).
Przed wpuszczeniem osoby do pokoju nr 6 pracownik ochrony nakazuje klientowi zdezynfekowanie dłoni i nałożenie jednorazowych rękawiczek. Bez tej czynności osoba nie będzie obsługiwana.
Dopiero po dezynfekcji pracownik ochrony wpuszcza osobę do pokoju numer 6.
Pracownik ochrony jest zobowiązany do monitorowania ilości osób, które znajdują się w Ośrodku.
Maksymalna ilość osób w korytarzu: 2 osoby (1 osoba przy kasie oraz 1 osoba oczekująca do punktu obsługi klienta).
Maksymalna ilość osób w sali obsługi klienta to 2 osoby (tylko w wyjątkowych sytuacjach np. kiedy klient przychodzi z osobą towarzyszącą – opiekun/rodzic z dzieckiem – w punkcie obsługi klienta mogą znajdować się max po dwie osoby przy jednym stanowisku obsługi).
Pozostałe osoby oczekują przed budynkiem Ośrodka.
W dalszym ciągu w korytarzu Ośrodka będzie dostępna komoda, do której klienci mogą wrzucać korespondencję zaadresowaną na adres MOPR.
Obsługa klienta w pozostałych punktach MOPR.
Klienci przyjmowani będą pojedynczo (pracownik każdorazowo będzie prosił klienta do stanowiska obsługi).
Pozostałe osoby oczekują przed budynkiem Punktu.
PONADTO INFORMUJĘ, ŻE PUNKT TERENOWY PRACOWNIKÓW SOCJALNYCH
PRZY UL. OLIMPIJSKIEJ 3 W DALSZYM CIĄGU POZOSTAJE ZAMKNIĘTY.
W SPRAWACH PILNYCH PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY POD NR TELEFONU:
32 668 61 72 lub 515 246 673
UWAGA!
Po każdym kliencie pracownik obsługujący jest zobowiązany do zdezynfekowania krzesła oraz biurka przy którym klient został obsłużony. Przy każdym stoliku będzie płyn do dezynfekcji oraz ścierka.
Maciej Gazda
Dyrektor MOPR