BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

90/2021 Prośba o dokonanie wyceny usługi - specjalista ds zamówień publicznych

90/2021 Prośba o dokonanie wyceny usługi - specjalista ds zamówień publicznych

W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego polegającego na świadczeniu usług na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych w ramach działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich, zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę ww. usługi uwzględniając poniższy opis przedmiotu zamówienia.

    Opis przedmiotu zamówienia:
    1.   Świadczenie usług na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych w ramach działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich. Łączny wymiar godzinowy zamówienia obejmuje maksymalnie 60 godzin. Usługa będzie świadczona osobiście w siedzibie Zamawiającego. Dopuszcza się pracę zdalną w maksymalnym wymiarze 12 godzin, tj. dyspozycyjność za pośrednictwem konsultacji telefonicznych lub e-mailowych. Ilość godzin określona powyżej jest szacunkowa, a rozliczenie nastąpi za faktycznie zrealizowane usługi. Świadczenie usługi będzie się odbywać w terminach ustalonych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.
    2.    Zakres przedmiotowy będzie obejmował głównie:
    a)    przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych obejmujących usługi, dostawy, roboty budowlane, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych w MOPR Piekary Śląskie o wartości poniżej 130 000 zł,
    b)    nadzór nad prawidłowością interpretacji przepisów w zakresie zamówień publicznych,
    c)    udział w pracach komisji przetargowej,
    d)    koordynacja czynności związanych z zawieraniem umów z wykonawcami,
    e)    współpraca z radcą prawnym w zakresie prowadzonych postępowań,
    f)    współpraca z innymi działami w zakresie udzielania zamówień publicznych,
    g)    bieżące sporządzanie dokumentów w sprawie udzielania zamówień publicznych,
    h)    sporządzanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych,
    i)    zamieszczanie dokumentacji postępowań na stronie internetowej prowadzonego postępowania,
    j)    aktywne monitorowanie zmian prawnych i rynkowych w zakresie zamówień publicznych,
    k)    archiwizowanie dokumentów.
    3.    Rozliczenie cywilno prawna nastąpi po przedłożeniu Zamawiającemu listy obecności podpisanej przez Wykonawcę, zatwierdzoną przez kierownika Działu Zamówień Publicznych lub inną osobę przez niego wyznaczoną.

    4.    O udzielenie zamówienia może się ubiegać osoba o kwalifikacjach:
    1)    minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych,
    2)    wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: prawo, administracja,
    3)    znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych oraz elektronizacji zamówień publicznych,
    4)    znajomość procedur postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z przepisów prawa.

5. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.

Proszę o dokonanie szacowania wartości zamówienia w oparciu o poniższy wzór:

Cena za 1 godzinę świadczenia usługi: ................... zł netto / ........................ zł brutto

Całkowita wartość zamówienia, tj. cena za 60 godzin świadczenia usługi: ................... zł netto / ........................ zł brutto


Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 14.09.2021r.

 


Data wytworzenia: 2021-09-10 15:11 Autor: Katarzyna Boruta Data publikacji: 2021-09-10 15:11 Osoba udostępniająca na stronie: Katarzyna Boruta Data ostatniej modyfikacji: 2021-09-10 Osoba modyfikująca: Katarzyna Boruta