BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

99/2022 Usługa szkoleniowa - polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu "Daj sobie szansę"

99/2022 Usługa szkoleniowa - polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu "Daj sobie szansę"

ZAPYTANIE O CENĘ

W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego organizacji i przeprowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:

Kod CPV: 80000000-4 – usługi edukacyjne i szkoleniowe

Kod CPV: 80570000-0 – szkolenie w dziedzinie rozwoju osobistego

 

Usługa szkoleniowa – polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 50 godzin dydaktycznych, dla każdej z 2 grup (max. 15 osobowych) - uczestników projektu ,,Daj sobie szansę” i ich najbliższego otoczenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020.

 

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Organizacja szkolenia:

  • ilość uczestników: max. 30 osób - dwie grupy, każda max. 15 osobowa,

  • planuje się 10 spotkań po 5 godzin dydaktycznych dla każdej z grup,

  • wymiar godzinowy treningów: 5 godzin dydaktycznych x 10 spotkań x 2 grupy = 100 godzin dydaktycznych,

  • przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 min.,

  • po każdej godzinie dydaktycznej 15 min. przerwy,

  • zajęcia będą się odbywać w Piekarach Śląskich, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,

  • termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15.12.2022r.,

  • terminy zajęć dla poszczególnych grup będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym,

  • Wykonawca dostosuje sposób realizacji usługi do komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego i wytycznych Ministerstwa Zdrowia w związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z COVID 19.


 

Minimalny zakres tematyczny:

  • Zasady komunikacji interpersonalnej – rozwoju i doskonalenia własnych umiejętności interpersonalnych,

  • Radzenie sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych oraz poznania sposobów radzenia sobie z negatywnymi emocjami,

  • Podniesienie samooceny, nauki asertywnego wypowiadania własnego zdania,

  • Nauka planowania budżetu domowego, planowania wydatków oraz poznania sposobów oszczędnego gospodarowania budżetem domowym.

 

Wykonawca usługi zapewnia:

  • materiały dla Uczestników niezbędne do przeprowadzenia treningów z odpowiednio oznakowanymi logotypami,

  • poczęstunek kawowy w czasie zajęć w postaci: kawa/herbata ( 250 ml ) uwzględniając dodatki takie jak: cukier, mleko do kawy, cytrynę do herbaty, woda mineralna (0,5l /os), kruche ciasteczka (5 szt./os),

  • pokrycie kosztów dojazdu na zajęcia i z powrotem uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu,

  • personel szkolący posiadający niezbędne kwalifikacje i wiedzę, w szczególności kwalifikacje niezbędne do przeprowadzenia wsparcia tj. wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, pedagogika, socjologia lub na kierunkach pokrewnych. Wykształcenie zostanie zweryfikowane na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie w/w wymagań,

  • dopuszcza się możliwość zmiany osoby prowadzącej treningi z zastrzeżeniem, iż jej kwalifikacje będą spełniały powyżej określone kryteria,

  • Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o zmianie osoby realizującej usługę i przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tej osoby.

 

Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:

  • prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, lista odbioru cateringu oraz biletów autobusowych/zwrotów kosztów dojazdu na zajęcia i z powrotem, protokół odbioru usługi, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie treningów z odpowiednio oznakowanych logotypami),

  • zapewnienia sprzętu koniecznego do przeprowadzenia treningów,

  • przygotowania programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin, miejsca realizacji oraz danych osobowych osoby prowadzącej szkolenie,

  • przygotowania udostępnionej przez Zamawiającego sali do zajęć,

  • udokumentowania obecności Uczestników treningów (lista obecności),

  • przekazywania niezwłocznie informacji o każdym Uczestniku, który nie stawił się na szkolenie;

  • wykonywania swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem,

  • dostarczenia Zamawiającemu minimum 20 zdjęć na płycie CD/DVD (lub innym nośniku) z każdej grupy dokumentujących przeprowadzenie zajęć,

  • przygotowania dla Uczestników odpowiednio oznakowanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie treningów zawierające wyszczególnione efekty uczenia się w stosunku do nabytych kompetencji,

  • przedstawiania dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu treningów.

 

 

2. Proponowany termin realizacji zamówienia: do 15.12.2022r.


 

3.Kryteria ocen jakie zostaną zastosowane we właściwym postępowaniu:

100% cena- najwyżej oceniona zostanie oferta z najniższą ceną całkowitą za wykonanie przedmiotowego zamówienia.

 

4.Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:

  • Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,

  • Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia,

  • Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz 835),

  • Wykonawca zaświadcza o braku powiązań z Zamawiającym.

 

 

W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Barbarą Sochacką pod nr telefonu 32 387-95-03 wew. 642

W kwestiach proceduralnych: z p. Agatą Banasiak z p. Katarzyną Borutą lub z p. Magdaleną Małotą pod nr tel. 32 287 95 03 wew. 643

Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do dnia 17.08.2022r. do godziny 9:00 na Formularzu szacowania wartości zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.


Data wytworzenia: 2022-08-03 11:50 Autor: Agata Banasiak Data publikacji: 2022-08-03 11:50 Osoba udostępniająca na stronie: Agata Banasiak Data ostatniej modyfikacji: 2022-08-03 Osoba modyfikująca: Agata Banasiak