93/2022 Organizacja jednodniowej imprezy o charakterze turystycznym do Złotego Stoku dla uczestników projektu „Daj sobie szansę” oraz osób z ich otoczenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
ZAPYTANIE O CENĘ
W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego organizacji jednodniowej imprezy o charakterze turystycznym zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:
Organizacja jednodniowej imprezy o charakterze turystycznym do Złotego Stoku dla uczestników projektu „Daj sobie szansę” oraz osób z ich otoczenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W imprezie weźmie udział max. 71 osób (uczestników projektu wraz z otoczeniem płacących), oraz 4 pracowników pełniących rolę opiekunów grup (niepłacących).
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020.
Kod CPV: 92000000-1
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Organizacja imprezy o charakterze turystycznym:
-
wyjazd z Piekar Śląskich w sobotę, o godz. 8.00,
-
podział uczestników imprezy turystycznej na dwie grupy, zapewnienie każdej grupie przewodnika/pilota,
-
przyjazd do Złotego Stoku, zwiedzanie wraz z przewodnikiem kopalni złota, osady górniczej oraz sztolni Ochrowa
-
obiad w restauracji, czas wolny do własnej dyspozycji
-
powrót do Piekar Śląskich w godzinach wieczornych (około godz. 19:00-20:00),
Wykonawca usługi zapewnia:
-
dojazd i przejazd autokarem o podwyższonym standardzie (klimatyzacja, ogrzewanie, WC), posiadającym ważne badania techniczne,
-
pokrycie wszystkich wymaganych opłat drogowych i parkingowych,
-
pokrycie opłat wszystkich ujętych w programie biletów wstępu/wejść do wskazanych obiektów,
-
ubezpieczenie NNW,
-
obsługę dwóch pilotów/przewodników,
-
obiad (2-daniowy) oraz deser w restauracji dla wszystkich uczestników, w skład którego wchodzi: pierwsze danie - zupa 250ml/os, danie główne – ziemniaki lub frytki 300 g/os, porcja mięsa 150g/os, surówka 100g/os; deser – ciastko (szarlotka/sernik); kawa 250 ml/os lub herbata 250 ml/os; woda mineralna 0.5 l/os.
-
Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:
-
prowadzenia dokumentacji realizacji umowy, (listy obecności, listy odbioru cateringu, protokołu odbioru usługi, z odpowiednio oznakowanych logotypami),
-
dostarczenia Zamawiającemu minimum 15 zdjęć na płycie CD/DVD z każdej grupy dokumentujących przeprowadzenie usługi.
2. Proponowany termin realizacji zamówienia: do 25.09.2022r.
3.Kryteria ocen jakie zostaną zastosowane we właściwym postępowaniu:
cena - waga 100% - najwyżej oceniona zostanie oferta z najniższą ceną całkowitą za wykonanie przedmiotowego zamówienia.
4.Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:
-
Wykonawca usługi musi posiadać wpis do Rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych.
-
Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz 835),
-
Wykonawca zaświadcza o braku powiązań z Zamawiającym.
W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Barbarą Sochacką pod nr telefonu 32 387-95-03 wew. 642
W kwestiach proceduralnych: z p. Agatą Banasiak lub z p. Katarzyną Borutą pod nr tel. 32 287 95 03 wew. 643
Zapraszam do złożenia wyceny za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.piekary.pl do dnia 28.07.2022r. do godziny 10:00 na Formularzu szacowania wartości zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.