BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

81/2022 Usługa szkoleniowa dla uczestników projektu ,,Daj sobie szansę” certyfikowany kursu komputerowy ECDL PROFILE B1, certyfikowany kurs komputerowy ECDL BASE B4

81/2022 Usługa szkoleniowa dla uczestników projektu ,,Daj sobie szansę” certyfikowany kursu komputerowy ECDL PROFILE B1, certyfikowany kurs komputerowy ECDL BASE B4

Szacowanie wartości zamówienia

W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego usługi szkoleniowej pn.:

Usługa szkoleniowa dla uczestników projektu ,,Daj sobie szansę” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:

Kod CPV: 80000000-4

Zamówienie zostało podzielone na dwie części (należy podać cenę wg poniższego wzoru)

 

Część I zamówienia: certyfikowany kursu komputerowy ECDL PROFILE B1 w wymiarze 40 godzin dla 4 uczestników projektu: CENA (ZA 1 UCZESTNIKA)...............................BRUTTO, CENA

(ZA 4 UCZESTNIKÓW).............................BRUTTO

Część II zamówienia: certyfikowany kurs komputerowy ECDL BASE B4 w wymiarze 40 godzin dla 1 uczestnika projektu: CENA:.....................................................................BRUTTO

Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. na wybrane lub wszystkie części zamówienia.

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA:

Część I zamówienia: certyfikowany kursu komputerowy ECDL PROFILE B1 w wymiarze 40 godzin dla 4 uczestników projektu:

Organizacja kursu:

ilość uczestników: 4 osoby,

  • cel: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności niezbędnych przy obsłudze komputera w tym kluczowych programów i aplikacji oraz obsługi stron internetowych,

  • czas trwania kursu 40 godz. dydaktycznych,

  • szkolenie musi zakończyć się egzaminem i wydaniem certyfikatu ECDL PROFILE B1,

  • wymagania dotyczące miejsca przeprowadzenia szkolenia: miejsce szkolenia zapewni Wykonawca z zastrzeżeniem, że przejazd z Piekar Śląskich (centrum) do miejsca szkolenia publicznymi środkami transport nie może przekroczyć 1 godzin.

Program szkolenia powinien zawierać w szczególności następujące bloki tematyczne:

  • znajomość kluczowych zagadnień związanych z technologią informacyjno-komunikacyjną (TIK), komputerami, urządzeniami i oprogramowaniem,

  • umiejętność uruchamiania i wyłączania komputera,

  • efektywną pracę na komputerze przy użyciu ikon i okien,

  • umiejętność dostosowania głównych ustawień systemu operacyjnego i korzystania z wbudowanej pomocy,

  • umiejętność tworzenia i wydruku prostych dokumentów,

  • stosowanie głównych zasad zarządzania plikami oraz efektywną organizację pracy na plikach i folderach,

  • znajomość zasad przechowywania danych i umiejętność korzystania z oprogramowania narzędziowego w celu kompresji i dekompresji danych,

  • rozumienie założeń sieci komputerowych, umiejętność łączenia się z siecią oraz korzystania z różnych opcji połączeń,

  • rozumienie potrzeby ochrony danych i ochrony urządzeń przed złośliwym oprogramowaniem oraz konieczności tworzenia kopii zapasowej danych,

  • znajomość zasad poprawnego zachowania w odniesieniu do ochrony przyrody oraz zdrowia.

Wykonawca usługi zapewnia:

  • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi zajęciami oraz w drodze do miejsca zajęć i z powrotem,

  • poczęstunek kawowy w czasie zajęć w postaci: kawa/herbata (250 ml) uwzględniając dodatki takie jak: cukier, mleko do kawy, cytrynę do herbaty, woda mineralna (0,5l /os), kruche ciasteczka (5 szt./os),

  • regularne 15 minutowe przerwy, w przypadku gdy szkolenie trwa więcej niż 6 godzin zegarowych jedna 45 minutowa przerwa,

  • niezbędne materiały dydaktyczne,

  • pokrycie kosztów egzaminu,

  • pokrycie kosztów dojazdu na zajęcia i z powrotem uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu.

Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:

  • prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, listy odbioru cateringu oraz biletów autobusowych, protokół odbioru usługi, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie zajęć z odpowiednio oznakowanych logotypami),

  • przygotowanie programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin, miejsca realizacji kursu oraz danymi osoby realizującej kurs,

  • udokumentowanie obecności Uczestników zajęć (lista obecności),

  • przekazywanie niezwłocznie informacji o każdym Uczestniku, który nie stawił się na spotkanie;

  • wykonywanie swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem;

  • dostarczenia Zamawiającemu minimum 10 zdjęć na płycie CD/DVD dokumentujących przeprowadzenie zajęć,

  • przedstawianie dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.

 

Część II zamówienia: certyfikowany kurs komputerowy ECDL BASE B4 w wymiarze 40 godzin dla 1 uczestnika projektu.

Organizacja kursu:

  • ilość uczestników: 1 osoba,

  • cel: nabycie umiejętności niezbędnych przy tworzeniu dokumentu, modyfikowania go i dokonywania obliczeń

  • czas trwania kursu 40 godz. dydaktycznych,

  • szkolenie musi zakończyć się egzaminem i wydaniem certyfikatu ECDL BASE B4,

  • wymagania dotyczące miejsca przeprowadzenia szkolenia: miejsce szkolenia zapewni Wykonawca z zastrzeżeniem, że przejazd z Piekar Śląskich (centrum) do miejsca szkolenia publicznymi środkami transport nie może przekroczyć 1 godzin.

Program szkolenia powinien zawierać w szczególności następujące bloki tematyczne:

  •  użycie aplikacji: praca z arkuszami kalkulacyjnymi, udoskonalenie jakości i wydajności pracy.

  • komórki: wprowadzanie, zaznaczanie, edycja, sortowanie, kopiowanie, przesuwanie, usuwanie

  • zarządzanie arkuszami: wiersze i kolumny, arkusze

  •  reguły i funkcje: reguły arytmetyczne, funkcje

  •  formatowanie: liczby/dat, zawartości komórek, wyrównywanie, obramowanie komórek

  •  wykresy: tworzenie, edycja

  •  formatowanie arkusza: ustawienia, sprawdzanie i drukowanie

Wykonawca usługi zapewnia:

  • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi zajęciami oraz w drodze do miejsca zajęć i z powrotem,

  • poczęstunek kawowy w czasie zajęć w postaci: kawa/herbata (250 ml) uwzględniając dodatki takie jak: cukier, mleko do kawy, cytrynę do herbaty, woda mineralna (0,5l /os), kruche ciasteczka (5 szt./os),

  • regularne 15 minutowe przerwy, w przypadku gdy szkolenie trwa więcej niż 6 godzin zegarowych jedna 45 minutowa przerwa,

  • niezbędne materiały dydaktyczne,

  • pokrycie kosztów egzaminu,

  • pokrycie kosztów dojazdu na zajęcia i z powrotem uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu.

Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:

  • prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, listy odbioru cateringu oraz biletów autobusowych, protokół odbioru usługi, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie zajęć z odpowiednio oznakowanych logotypami),

  • przygotowanie programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin, miejsca realizacji kursu oraz danymi osoby realizującej kurs,

  • udokumentowanie obecności Uczestników zajęć (lista obecności),

  • przekazywanie niezwłocznie informacji o nieobecności Uczestnika na kursie;

  • wykonywanie swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem;

  • dostarczenia Zamawiającemu minimum 10 zdjęć na płycie CD/DVD dokumentujących przeprowadzenie zajęć,

  • przedstawianie dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.

Proponowany termin realizacji zamówienia: do 30.10.2022r.

Proszę o podanie stawki VAT......................% (w przypadku zwolnienia z VAT-u , wpisać ZW)


W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Barbarą Sochacką  nr tel. 32 2883574 wew. 642

Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczna na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 20.07.2022r. do godziny 13:00


Data wytworzenia: 2022-07-14 10:25 Autor: Agata Banasiak Data publikacji: 2022-07-14 10:25 Osoba udostępniająca na stronie: Agata Banasiak Data ostatniej modyfikacji: 2022-07-14 Osoba modyfikująca: Agata Banasiak