BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

61/2022 kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej w wymiarze 40 godzin dla 3 uczestników projektu „Daj sobie szansę”

61/2022 kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej w wymiarze 40 godzin dla 3 uczestników projektu „Daj sobie szansę”

Sprostowanie

W kursie będą uczestniczyć  3 osoby, a nie jak wskazano 2.
Zmiana ta spowodowana jest zrekrutowaniem nowego uczestnika projektu, który wyraził chęć uczestnictwa w w/w kursie.

W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Barbarą Sochacką  nr tel. 32 2883574 wew. 642

Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczna na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 06.04.2022r. do końca dnia.


W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego usługi szkoleniowej – polegającej na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu  kursu operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej w wymiarze 40 godzin dla 2 uczestników projektu „Daj sobie szansę” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,  zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:

 Kod CPV: 80500000-9,

 Kod CPV: 80530000-8

    Organizacja kursu:
     • ilość uczestników: 2 osoby,
     • czas trwania kursu 40 godz., w tym 25 godz. teorii i 15 godz. praktyki,
     • szkolenie odbędzie się w dni robocze, w godzinach do uzgodnienia,
     • szkolenie musi zakończyć się egzaminem i wydaniem certyfikatu, według odpowiedniej normy, wystawionym przez właściwy organ (np. Urząd          Dozoru Technicznego),   

• wymagania dotyczące miejsca przeprowadzenia szkolenia: miejsce szkolenia zapewni Wykonawca, z zastrzeżeniem, że przejazd z Piekar Śląskich (Centrum) do miejsca szkolenia publicznymi środkami transportu, nie może przekroczyć 1 godziny,
• w związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z ogłoszeniem stanu epidemicznego COVID 19, Wykonawca dostosuje sposób realizacji usługi do komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego i wytycznych Ministerstwa Zdrowia.

     Program szkolenia:
     • klasyfikacja i podział wózków widłowych,
     • wielkości znamionowe związane z wózkami widłowymi,
     • pojęcie stateczności,
     • dokładna budowa wózka widłowego,
     • czynności obsługujące przed rozpoczęciem pracy, w jej trakcie oraz po zakończeniu pracy – czyli BHP pracy operatora,
     • wymiana butli gazowej LPG (teoria plus praktyka),
     • odczytywanie diagramu udźwigu wózka widłowego,
     • ćwiczenia praktyczne w prowadzeniu wózków wszystkich typów,

     Wykonawca usługi zapewnia:
     • ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku
     z prowadzonymi zajęciami oraz w drodze do miejsca zajęć i z powrotem,
     • ciepły zróżnicowany posiłek w trakcie trwania zajęć w postaci: obiadu (drugiego dania), kompotu lub soku, wody mineralnej (przy założeniu, iż           liczba godzin kursu w ciągu 1 dnia będzie większa niż 6) lub poczęstunku kawowego (kawa, śmietanka do kawy, herbata, cukier, cytryna,                     herbatniki (przy założeniu, gdy kurs trwa co najmniej 4 godziny),
     • pokrycie kosztów materiałów dydaktycznych oraz w razie konieczności odzieży ochronnej dla uczestników kursu,
     • pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu oraz badań lekarskich,
     • pokrycie kosztów dojazdu i z powrotem na zajęcia uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu,
     • regularne 15 minutowe przerwy, a w przypadku, gdy kurs trwa więcej niż 6 godzin zegarowych jedną 45 minutową przerwę.

     Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:
     • prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, listy odbioru cateringu oraz biletów autobusowych, protokołu                   odbioru  usługi, ankiety na zakończenie zajęć z odpowiednio oznakowanych logotypami),
     • przygotowania programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin,
     • przekazywania niezwłocznie informacji o nieobecności Uczestników na zajęciach;
    • wykonywania swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie
       z harmonogramem;
     • przedstawienia dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.

Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2022r.

Proszę o podanie stawki VAT......................% (w przypadku zwolnienia z VAT-u , wpisać ZW)

 W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Barbarą Sochacką  nr tel. 32 2883574 wew. 642
 Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczna na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 04.05.2022r. do końca dnia.


Data wytworzenia: 2022-04-29 09:48 Autor: Agata Banasiak Data publikacji: 2022-04-29 09:48 Osoba udostępniająca na stronie: Agata Banasiak Data ostatniej modyfikacji: 2022-04-29 Osoba modyfikująca: Agata Banasiak