23/2021 Prośba o dokonanie wyceny zakupu asortymentu komputerowego
W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego zakupu drobnego asortymentu / peryferii komputerowych i sukcesywnej dostawy do siedziby MOPR w Piekarach Śląskich zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę ww. usługi uwzględniając poniższe wymagania:
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup drobnego asortymentu / peryferii komputerowych i sukcesywna dostawa (wg potrzeb) na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich w roku 2021. Zakres przedmiotowy zamówienia został określony w Załączniku. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na inny w przypadku zaistnienia konieczności zakupu produktu tego samego rodzaju o podobnym przeznaczeniu, ale innej specyfikacji. Zamawiający zastrzega, że termin dostawy od momenty zgłoszenia zamówienia wyniesie nie więcej niż 3 dni robocze. Zamawiający przewiduje dostawy nie częściej niż raz na dwa tygodnie.
Termin realizacji zamówienia: marzec-grudzień 2021r.
W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z Działem Informatycznym pod nr tel. 32- 288-35-74 wew. 624.
Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 26.02.2021r. do końca dnia.