BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

141/2021 Usługa bieżącej konserwacji UTB oraz wykonanie dokumentów stopnia wykorzystania resursu

141/2021 Usługa bieżącej konserwacji UTB oraz wykonanie dokumentów stopnia wykorzystania resursu

W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego usługi bieżącej konserwacji UTB wraz z wykonaniem rocznego pomiaru rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, ze szczególnym uwzględnieniem obwodów bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony przeciwporażeniowej urządzeń oraz wykonanie dokumentów stopnia wykorzystania resursu dla następujących urządzeń zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na cz. I lub II bądź wszystkie części.

Część I – bieżącej konserwacji UTB wraz z wykonaniem rocznego pomiaru rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, ze szczególnym uwzględnieniem obwodów bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony przeciwporażeniowej urządzeń:

- CIBES S300 typ 730, lokalizacja: MOPR ul. Bpa Nankera 103 w Piekarach Śląskich,

- VIMEC E10, lokalizacja: CUS ul. Kusocińskiego 4 w Piekarach Śląskich,

- Omega F, lokalizacja: CUS ul. Żwirki 23 w Piekarach Śląskich.

  1. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności comiesięczne wykonywanie czynności serwisowych zgodnie z zaleceniami producentów poszczególnych urządzeń, obowiązujących przepisów prawa i harmonogramem dostępnym w załączniku nr 1 (części 1) do wniosku.

  2. W przypadku awarii urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oględzin – w celu ustalenia przyczyny i oszacowania kosztów naprawy. Po akceptacji wyceny, zlecenie naprawy wystosowane będzie odrębnym dokumentem.

  3. W ramach konserwacji urządzenia Wykonawca zobowiązuje się:

a) ustalać terminy rewizji zwyczajnych i nadzwyczajnych;

b) brać udział w badaniach okresowych UDT;

  1. Wykonawca raz w roku dokona pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, ze szczególnym uwzględnieniem obwodów bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony przeciwporażeniowej na wszystkich w/w trzech urządzeniach.

  2. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane prawem uprawnienia z zakresu specjalności i uprawnień branżowych.

  3. Usługi mogą się odbywać wyłącznie w dni robocze, nie będące dniami ustawowo wolnymi od pracy, od poniedziałku do piątku, od godziny 08.00 do godziny 14.00.

  4. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi oraz sporządzenia protokołu
    z przeprowadzonych czynności – odrębnie dla każdego urządzenia wraz z potwierdzeniem wykonania przez pracownika MOPR Piekary Śląskie i dostarczenie go do siedziby MOPR
    w terminie do 7 dni od czasu wykonania usługi.

  5. Wykonawca każdorazową usługę konserwacyjną oraz wykonanie pomiarów odnotuje
    w Dzienniku Konserwacji Urządzenia znajdującym się u Zamawiającego. Wpis do w/w dziennika będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.

  6. Wykonawca zapewnia obsługę poprzez całodobowe pogotowie dźwigowe pod nr tel. ………............(podać numer)

Część II – Wykonanie dokumentów stopnia wykorzystania resursu dla następujących urządzeń:

- VIMEC E10 lokalizacja CUS ul. Kusocińskiego 4 w Piekarach Śląskich;

- Omega F lokalizacja: CUS ul. Żwirki 23 w Piekarach Śląskich.

  1. Wykonawca przyjmuje zadanie polegające na wykonaniu dokumentów stopnia wykorzystania resursu – zgodnie z załącznikiem nr 1 części 2 do wniosku (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego – na każdy z wymienionych urządzeń odrębnie).

  2. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi oraz sporządzenia wymaganej przepisami prawa dokumentacji w oparciu o przeprowadzoną wizję i udostępnione przez Zamawiającego materiały. Dokumentacja stopnia wykorzystania resursu powinna być stworzona odrębnie dla każdego urządzenia wraz z potwierdzeniem wykonania przez pracownika Działu Administracyjno – Gospodarczego MOPR Piekary Śląskie oraz dostarczona do siedziby MOPR w terminie do 14 dni od czasu wykonania usługi.

  3. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane prawem uprawnienia z zakresu specjalności i uprawnień branżowych.

  4. Realizacja przedmiotowego zamówienia wymaga wizji w terenie.

Termin realizacji zamówienia: styczeń – grudzień 2022 r.

Wyceny należy dokonać na tabelach z załącznika 

Łączna wartość zamówienia dla cz I (uwzględniając wszystkie pozycje z tabeli).......................................................netto/brutto stawka VAT.......................%

Łączna wartość zamówienia dla cz II (uwzględniając wszystkie pozycje z tabeli).......................................................netto/brutto stawka VAT.......................%

W razie dodatkowych pytań dotyczących kwestii merytorycznych zapraszam do kontaktu z p.  Magdalena Broniowska – tel. 32 668 66 45 lub Iwona Mnich – tel. 32 668 66 45

Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 16.12.2021r. do końca dnia.


Data wytworzenia: 2021-12-13 08:22 Autor: Magdalena Małota Data publikacji: 2021-12-13 08:22 Osoba udostępniająca na stronie: Agata Banasiak Data ostatniej modyfikacji: 2021-12-13 Osoba modyfikująca: Agata Banasiak