BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

102/2022 Usługa szkoleniowa - polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu poradnictwa w zakresie wizażu i kreowania wizerunku dla 20 uczestników projektu "Daj sobie szansę"

102/2022 Usługa szkoleniowa - polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu poradnictwa w zakresie wizażu i kreowania wizerunku dla 20 uczestników projektu "Daj sobie szansę"

ZAPYTANIE O CENĘ

W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego usługi szkoleniowej – w zakresie wizażu i kreowania wizerunku zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:

Usługa szkoleniowa – polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu poradnictwa w zakresie wizażu i kreowania wizerunku dla 20 uczestnika projektu „Daj sobie szansę” i ich najbliższego otoczenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020.

 

Kod CPV: 80000000-4 – usługi edukacyjne i szkoleniowe

Kod CPV: 80570000-0 – szkolenie w dziedzinie rozwoju osobistego

 

Organizacja szkolenia:

  • ilość uczestników: max. 20 osób - dwie grupy, każda max. 10 osobowa,

  • planuje się 6 spotkań po 6 godzin dydaktycznych dla każdej z grup

  • wymiar godzinowy zajęć: 6 godzin dydaktycznych x 6 spotkań x 2 grupy = 72 godziny dydaktyczne,

  • przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 min.,

  • po każdej godzinie dydaktycznej15 min. przerwy,

  • zajęcia odbywać się będą w Piekarach Śląskich, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,

  • termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15.12.2022r.,

  • terminy zajęć dla poszczególnych grup będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym,

  • w związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z COVID 19 Wykonawca dostosuje sposób realizacji usługi do komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego i wytycznych Ministerstwa Zdrowia


 

Minimalny zakres tematyczny:

a) Porady kosmetyczne:

  • diagnoza skóry,

  • zabiegi kosmetyczne, które można wykonać samemu,porady związane z doborem kosmetyków do konkretnego rodzaju cery.

b) Wizaż:

  • analiza kolorystyczna,

  • zasady wykonywania makijażu,

  • typy kosmetyków i ich zastosowanie,

  • dostosowywanie makijażu do typu urody i okoliczności.

c) Konsultacje ze stylistą:

  • diagnoza włosa,

  • twarz a dobór fryzury,

  • porady z zakresu pielęgnacji i koloryzacji,

  • porady z zakresu stylizacji i modelowania.

d) Stylizacja postaci:

  • typy sylwetek i ich charakterystyka,

  • znaczenie kolorów,

  • sylwetka a dobór ubioru,

  • dostosowanie odzieży do okoliczności.

 

Wykonawca usługi zapewnia:

  • niezbędne materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika zajęć, lusterko oraz kosmetyki niezbędne do wykonania makijażu (np. podkład, puder, róż, cienie do powiek, tusz do rzęs, szminka, błyszczyk do ust itp.). z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki,

  • poczęstunek kawowy w czasie zajęć w postaci: kawa/herbata (250 ml) uwzględniając dodatki takie jak: cukier, mleko do kawy, cytrynę do herbaty, woda mineralna (0,5l /os), kruche ciasteczka (5 szt./os),

  • pokrycie kosztów dojazdu na zajęcia i z powrotem uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu / bilety autobusowe,

  • osoba świadcząca bezpośrednio usługę musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wizażysty,

  • dopuszcza się możliwość zmiany osoby prowadzącej zajęcia z zastrzeżeniem, iż jej doświadczenie będzie spełniało powyżej określone kryteria,

  • Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o zmianie osoby realizującej usługę i przedłożenia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe tej osoby.

 

Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:

  • prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, lista odbioru cateringu oraz biletów autobusowych/kosztów dojazdu na zajęcie, protokół odbioru usługi, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie zajęć z odpowiednio oznakowanych logotypami, raport z wykonania usługi),

  • zapewnienia narzędzi koniecznych do przeprowadzenia zajęć,

  • przygotowanie programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin,

  • przygotowanie udostępnionej przez Zamawiającego sali do zajęć,

  • udokumentowanie obecności Uczestników zajęć (lista obecności),

  • przekazywanie niezwłocznie informacji o każdym Uczestniku, który nie stawił się na spotkanie;

  • wykonywanie swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem;

  • dostarczenia Zamawiającemu minimum 15 zdjęć na płycie CD/DVD z każdej grupy dokumentujących przeprowadzenie zajęć,

  • przygotowanie dla Uczestników odpowiednio oznakowanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia,

  • przedstawianie dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.

 

2. Proponowany termin realizacji zamówienia: do 15.12.2022r.


 


 

3.Kryteria ocen jakie zostaną zastosowane we właściwym postępowaniu:

cena - waga 100% - najwyżej oceniona zostanie oferta z najniższą ceną całkowitą za wykonanie przedmiotowego zamówienia.

 

4.Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:

  • Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,

  • Wykonawca musi wykazać, że osoba świadcząca bezpośrednio usługę posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wizażysty

  • Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim personelem do realizacji usługi,

  • Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz 835),

  • Wykonawca zaświadcza o braku powiązań z Zamawiającym.

 

 

W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Barbarą Sochacką pod nr telefonu 32 387-95-03 wew. 642

W kwestiach proceduralnych: z p. Agatą Banasiak lub z p. Katarzyną Borutą pod nr tel. 32 287 95 03 wew. 643

Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do dnia 18.08.2022r. do godziny 10:00 na Formularzu szacowania wartości zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.


 


Data wytworzenia: 2022-08-11 10:54 Autor: Agata Banasiak Data publikacji: 2022-08-11 10:54 Osoba udostępniająca na stronie: Agata Banasiak Data ostatniej modyfikacji: 2022-08-11 Osoba modyfikująca: Agata Banasiak