BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

9/2022 Wykonanie i dostawa gumek, poduszek, tuszownic do pieczątek oraz pieczątek w 2022 roku.

9/2022 Wykonanie i dostawa gumek, poduszek, tuszownic do pieczątek oraz pieczątek w 2022 roku.

W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego wykonania i dostawy gumek, poduszek, tuszownic do pieczątek oraz pieczątek zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:

1.Przedmiotem szacowania jest wykonanie i dostawa gumek, poduszek, tuszownic do pieczątek oraz pieczątek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich w 2022 roku. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy zawarte są w wykazie:

Lp.

Nazwa artykułu

J.m

Cena brutto za sztukę

Cena brutto za wszystkie sztuki

1.

Pieczątka Wagraf B1 S wraz z poduszką

5 szt.

 

 

2.

Pieczątka Wagraf B2 S wraz z poduszką

5 szt

 

 

3.

Pieczątka Wagraf B3 S wraz z poduszką

5 szt

 

 

4.

Pieczątka Wagraf B4 S wraz z poduszką

5 szt

 

 

5.

Poduszka do pieczątki B1 S

10 szt

 

 

6.

Poduszka do pieczątki B2 S

10 szt

 

 

7.

Poduszka do pieczątki B3 S

10 szt

 

 

8.

Poduszka do pieczątki B4 S

10 szt

 

 

9.

Gumka do pieczątki B1 S

30 szt

 

 

10.

Gumka do pieczątki B2 S

10 szt

 

 

11.

Gumka do pieczątki B3 S

10 szt

 

 

12.

Gumka do pieczątki B4 S

10 szt

 

 

13.

Datownik automatyczny wraz z poduszką (dd-mm-rrrr)

6 szt

 

 

14.

Stempel drewniany z gumką 16 wersową

1 szt

 

 

15.

Poduszka tuszująca (tuszownica tusz czarna stemple) do stempli drewnianych

2 szt

 

 


 

2.Propozycja wnioskodawcy dotycząca warunków udziału w postępowaniu:

  1. Wnioskodawca jest zobowiązany do wykonania usługi w terminie do 3 dni roboczych od dnia wysłania zamówienia za pośrednictwem mailowego zapotrzebowania;

  2. dostawa realizowana na koszt i ryzyko Dostawcy;

  3. Strony nie ustalają minimalnej kwoty zamówienia;

  4. dostawa wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego tj. poniedziałek od 7:30 do 17:00, wtorek – czwartek 7:30 – 15:30, piątek 7:30 – 14:00;

  5. Dostawca dostarczy artykuły fabrycznie nowe i posiadające okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące. Wszystkie artykuły muszą posiadać odpowiednie świadectwa jakościowe i atesty (na zapytanie Zleceniodawcy do wglądu)

  6. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamacje realizowane będą w terminie do 10 dni kalendarzowych.


 

W razie dodatkowych pytań dotyczących kwestii merytorycznych zapraszam do kontaktu z p. Dawidem Kawałkiem pod nr tel. 32 287-95-03 wew 620.

Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 19.01.2022r. do końca dnia.


Data wytworzenia: 2022-01-13 14:19 Autor: Agata Banasiak Data publikacji: 2022-01-13 14:19 Osoba udostępniająca na stronie: Agata Banasiak Data ostatniej modyfikacji: 2022-01-13 Osoba modyfikująca: Agata Banasiak