6/2022 Przedłużenie na 2 lata ważności licencji dla urządzenia Fortigate 60E.
14.01.2022r.
WSZYSCY ZAINTERESOWANI
W dniu 13.01.2022r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie dotyczące " Przedłużenie na 2 lata ważności licencji dla urządzenia Fortigate 60E." w związku z poniższym informujemy, że
"W ramach umowy oraz ceny określonej w niej Sprzedawca dokona sprawdzenia obecnej konfiguracji urządzenia pod kątem bezpieczeństwa i poprawności ustawień oraz sieci, a także zaproponuje i skoryguje te ustawienia w siedzibie klienta.
W przypadku awarii Sprzedawca zapewnia dojazd do klienta w maksymalnie 4h (lub pomoc zdalna gdy jest taka możliwość), a w razie awarii sprzętu zapewnia urządzenie zastępcze na drugi dzień roboczy od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia tj. usługa HEZO Assistance AHR 24x7xNBD 2 Years for FortiGate 60E wraz z konfigurowaniem (przeniesienie konfiguracji na nowy sprzęt) i podłączaniem. "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
12.01.2022r.
W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego przedłużenia na 2 lata ważności licencji dla urządzenia Fortigate 60E zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:
-
Przedłużenie na 2 lata ważności licencji dla urządzenia Fortigate 60E, będące w posiadaniu Kupującego na następujące składniki:
-
FortiCare Support (Hardware Version Return to factory, Enhanced Support 24x7 – wsparcie merytoryczne i techniczne po polsku na okres dwóch lat)
-
Firmware & General Updates (Application Control Signatures, Device &OS Identification internet Service Database Definitions)
-
Intrusion Prevention (IPS Definitions, IPS Engine, Malicious URLs, Botnet IPs, Botnet Domains)
-
AntiVirus (AV Definitions, AV Engine, Mobile Malware)
-
Email Filtering
-
Outbreak Prevention
-
Security Rating
-
Industrial DB (Industrial Attack Definitions)
-
Security Rating (Security Rating Package)
-
Web Filtering
-
Anti-Spam Filtering
-
FortiGateCloud
-
FortiCloud Log Retention (Retention Period 365 days)
-
FortiSandbox Cloud
W ramach umowy oraz ceny Wykonawca dokona sprawdzenia obecnej konfiguracji urządzenia pod kątem bezpieczeństwa i poprawności ustawień oraz sieci, a także zaproponuje i skoryguje te ustawienia w siedzibie klienta.
W przypadku awarii Sprzedawca zapewnia dojazd do klienta w maksymalnie 4 godziny (lub pomoc zdalna gdy jest taka możliwość), a w razie awarii sprzętu zapewnia urządzenie zastępcze na drugi dzień od zgłoszenia wraz z konfigurowaniem (przeniesienie konfiguracji na nowy sprzęt) i podłączeniem.
-
Proponowany termin realizacji zamówienia: 26.01.2022r. (data wygaśnięcia obecnej subskrypcji 02.02.2022r. - od tej daty musi być aktywna licencja)
W razie dodatkowych pytań dotyczących kwestii merytorycznych zapraszam do kontaktu z p. Michałem Ramfeldem pod nr tel. 32 287-95-03 wew. 624.
Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 17.01.2022r. do końca dnia.