50/2022 polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu koparko-ładowarki kl. III dla 1 uczestnika projektu „Daj sobie szansę”
W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego usługi szkoleniowej – polegającej na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu koparko-ładowarki kl. III dla 1 uczestnika projektu „Daj sobie szansę” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:
Kod CPV: 80500000-9,
Kod CPV: 80530000-8
Organizacja kursu:
• ilość uczestników: 1 osoba,
• cel: nabycie uprawnień operatora koparko-ładowarki kl. III,
• czas trwania kursu 134 godziny, w tym 52 godziny teorii i 82 godziny praktyki,
• kurs nie może trwać więcej niż 8 godzin zegarowych w danym dniu,
• kurs odbywać się będzie w dni robocze, w godzinach ustalonych z Zamawiającym,
• Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich potwierdzających możliwość przystąpienia kursanta do szkolenia,
• kurs musi być prowadzony zgodnie z programem nauczania opracowanym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego,
• kurs musi zakończyć się egzaminem państwowym, przed Komisją Egzaminacyjną, powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego,
• po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu uczestnik kursu powinien uzyskać uprawnienia do wykonywania zawodu operatora koparko-ładowarek kl. III tj. świadectwo oraz wpis do książki operatora maszyn roboczych),
• wymagania dotyczące miejsca przeprowadzenia kursu: miejsce kursu zapewni Wykonawca
z zastrzeżeniem, że przejazd z Piekar Śląskich (centrum) do miejsca kursu publicznymi środkami transport nie może przekroczyć 1,5 godziny,
• w związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z ogłoszeniem stanu epidemicznego COVID 19, Wykonawca dostosuje sposób realizacji usługi do komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego i wytycznych Ministerstwa Zdrowia.
Minimalny zakres tematyczny kursu będzie obejmował:
• organizowanie stanowiska pracy,
• przygotowanie maszyny do pracy w różnych warunkach oraz z różnymi osprzętami
i narzędziami roboczymi,
• wykonywanie pracy maszyną samodzielnie oraz we współpracy z innymi maszynami
i środkami transportu,
• obsługę techniczną maszyny oraz proste regulacje i naprawy,
sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej.
Wykonawca usługi zapewnia:
• ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku
z prowadzonymi zajęciami oraz w drodze do miejsca zajęć i z powrotem,
• poczęstunek kawowy (kawa, śmietanka do kawy, herbata, cukier, cytryna, herbatniki (przy założeniu, gdy kurs trwa co najmniej 4 godziny),
• pokrycie kosztów materiałów dydaktycznych,
• pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu państwowego oraz badań lekarskich,
• pokrycie kosztów dojazdu i z powrotem na zajęcia uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu,
• regularne 15 minutowe przerwy, a w przypadku gdy kurs trwa więcej niż 6 godzin zegarowych jedną 45 minutową przerwę.
Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:
• prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, listy odbioru cateringu oraz biletów autobusowych, protokół odbioru usługi, ankiety na zakończenie zajęć z odpowiednio oznakowanych logotypami),
• przygotowania programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin,
• przekazywania niezwłocznie informacji o nieobecności Uczestnika na zajęciach;
• wykonywania swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie
z harmonogramem;
• przedstawienia dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.
Proszę o podanie stawki VAT......................% (w przypadku zwolnienia z VAT-u , wpisać ZW)
Termin realizacji zamówienia: do 30.07.2022r.
W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Barbarą Sochacką nr tel. 32 2883574 wew. 642
Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczna na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 05.04.2022r. do końca dnia.