45/2021 Usługa szkoleniowa dla uczestników projektu ,,Daj sobie szansę" i ich najbliższego otoczenia, z podziałem na części.
W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego usługi szkoleniowej dla uczestników projektu „Daj sobie szansę” zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:
-
zamówienie podzielono na 3 części:
- część l zamówienia: trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 50 godzin dydaktycznych, dla każdej z 3 grup (max 25 osobowych)
- część ll zamówienia: poradnictwo w zakresie wizażu i kreowania wizerunku w wymiarze 36 godzin dydaktycznych, dla każdej z 2 grup (max 15 osobowych)
- część lll zamówienia: grupy samopomocy w wymiarze 60 godzin dydaktycznych, dla każdej z dwóch grup (1 grupę stanowić będą osoby niepełnosprawne); -
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania wytycznych w zakresie kwalifikalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020;
-
Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
-
wykaz wykonanych usług obejmujących przedmiot zamówienia potwierdzonych 3 referencjami (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania fert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie)
-
przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia;
-
każda część zamówienia zostanie oceniona odrębnie;
-
termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.
-
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. na wybrane lub wszystkie części zamówienia;
-
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH:
-
Organizacja szkolenia:
-ilość uczestników: max. 75 osób - trzy grupy, każda max. 25 osobowa,
-planuje się 10 spotkań po 5 godzin dydaktycznych dla każdej z grup
-wymiar godzinowy treningów: 5 godzin dydaktycznych x 10 spotkań x 3 grupy = 150 godzin dydaktycznych,
-przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 min.,
-po każdej godzinie dydaktycznej 15 min. przerwy,
-zajęcia będą się odbywać w Piekarach Śląskich, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
-termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.,
-terminy zajęć dla poszczególnych grup będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym,
-w związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z ogłoszeniem stanu epidemicznego COVID 19 Wykonawca dostosuje sposób realizacji usługi do komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego i wytycznych Ministerstwa Zdrowia.
-
Minimalny zakres tematyczny:
-radzenie sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych oraz poznania sposobów radzenia sobie z negatywnymi emocjami,
-zasady komunikacji interpersonalnej – rozwoju i doskonalenia własnych umiejętności interpersonalnych,
-nauka planowania budżetu domowego, planowania wydatków oraz poznania sposobów oszczędnego gospodarowania budżetem domowym.
-podniesienie samooceny, nauki asertywnego wypowiadania własnego zdania, -
Wykonawca usługi zapewnia:
-materiały dla Uczestników niezbędne do przeprowadzenia treningów z odpowiednio oznakowanymi logotypami,
-poczęstunek kawowy w czasie zajęć w postaci: kawa/herbata ( 250 ml ) uwzględniając dodatki takie jak: cukier, mleko do kawy, cytrynę do herbaty, woda mineralna (0,5l /os), kruche ciasteczka (5 szt./os),
-pokrycie kosztów dojazdu na zajęcia i z powrotem uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu,
-personel szkolący posiadający niezbędne kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie, w szczególności kwalifikacje niezbędne do przeprowadzenia wsparcia tj. wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, pedagogika, socjologia lub na kierunkach pokrewnych oraz doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń/kursów z zakresu tematyki określonej w niniejszym zapytaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Wykształcenie i doświadczenie zweryfikowane zostaną na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie w/w wymagań
-dopuszcza się możliwość zmiany osoby prowadzącej treningi z zastrzeżeniem, iż jej kwalifikacje i doświadczenie będą spełniały powyżej określone kryteria,
-Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o zmianie osoby realizującej usługę i przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tej osoby. -
Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:
-prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, lista odbioru cateringu oraz biletów autobusowych, protokół odbioru usługi, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie treningów z odpowiednio oznakowanych logotypami),
-zapewnienia sprzętu koniecznego do przeprowadzenia treningów,
-przygotowania programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin,
-przygotowania udostępnionej przez Zamawiającego sali do zajęć,
-udokumentowania obecności Uczestników treningów (lista obecności),
-przekazywania niezwłocznie informacji o każdym Uczestniku, który nie stawił się na spotkanie;
-wykonywania swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem;
-dostarczenia Zamawiającemu minimum 20 zdjęć na płycie CD/DVD z każdej grupy dokumentujących przeprowadzenie zajęć,
-przygotowania dla Uczestników odpowiednio oznakowanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie treningów zawierające wyszczególnione efekty uczenia się w stosunku do nabytych kompetencji,
-przedstawiania dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu treningów. -
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: PORADNICTWO W ZAKRESIE WIZAŻU I KREOWANIA WIZERUNKU:
-
Organizacja szkolenia:
-ilość uczestników: max. 30 osób - dwie grupy, każda max. 15 osobowa,
-planuje się 6 spotkania po 6 godzin dydaktycznych dla każdej z grup
-wymiar godzinowy zajęć: 6 godzin dydaktycznych x 6 spotkań x 2 grupy = 72 godziny dydaktyczne,
- przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 min.,
-po każdej godzinie dydaktycznej15 min. przerwy,
-zajęcia będą się odbywać w Piekarach Śląskich, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
-termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.,
-terminy zajęć dla poszczególnych grup będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym,
-w związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z ogłoszeniem stanu epidemicznego COVID 19 Wykonawca dostosuje sposób realizacji usługi do komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego i wytycznych Ministerstwa Zdrowia -
Minimalny zakres tematyczny:
a) Porady kosmetyczne:
-diagnoza skóry,
-zabiegi kosmetyczne, które można wykonać samemu,
-porady związane z doborem kosmetyków do konkretnego rodzaju cery.b) Wizaż:
-analiza kolorystyczna,
-zasady wykonywania makijażu,
-typy kosmetyków i ich zastosowanie,
-dostosowywanie makijażu do typu urody i okoliczności.c) Konsultacje ze stylistą:
-diagnoza włosa,
-twarz a dobór fryzury,
-porady z zakresu pielęgnacji i koloryzacji,
-porady z zakresu stylizacji i modelowania.d) Stylizacja postaci:
-typy sylwetek i ich charakterystyka,
-znaczenie kolorów,
-sylwetka a dobór ubioru,
-dostosowanie odzieży do okoliczności. -
Wykonawca usługi zapewnia:
-niezbędne materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika zajęć, lusterko oraz kosmetyki niezbędne do wykonania makijażu (np. podkład, puder, róż, cienie do powiek, tusz do rzęs, szminka, błyszczyk do ust itp.),
-poczęstunek kawowy w czasie zajęć w postaci: kawa/herbata (250 ml) uwzględniając dodatki takie jak: cukier, mleko do kawy, cytrynę do herbaty, woda mineralna (0,5l /os), kruche ciasteczka (5 szt./os),
-pokrycie kosztów dojazdu na zajęcia i z powrotem uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu,
-osoba świadcząca bezpośrednio usługę musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wizażysty,
-dopuszcza się możliwość zmiany osoby prowadzącej treningi z zastrzeżeniem, iż jej kwalifikacje i doświadczenie będą spełniały powyżej określone kryteria,
-Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o zmianie osoby realizującej usługę i przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tej osoby. -
Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:
-prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, lista odbioru cateringu oraz biletów autobusowych, protokół odbioru usługi, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie zajęć z odpowiednio oznakowanych logotypami),
-zapewnienia narzędzi koniecznych do przeprowadzenia zajęć,
-przygotowanie programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin,
-przygotowanie udostępnionej przez Zamawiającego sali do zajęć,
-udokumentowanie obecności Uczestników zajęć (lista obecności),
-przekazywanie niezwłocznie informacji o każdym Uczestniku, który nie stawił się na spotkanie;
-wykonywanie swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem;
-dostarczenia Zamawiającemu minimum 25 zdjęć na płycie CD/DVD z każdej grupy dokumentujących przeprowadzenie zajęć,
-przygotowanie dla Uczestników odpowiednio oznakowanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia
-przedstawianie dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia. -
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: GRUPY SAMOPOMOCY:
-
Organizacja szkolenia:
-ilość uczestników: max. 30 osób - dwie grupy, każda max. 15 osobowa, jedną z grup będą stanowiły osoby niepełnosprawne,
-planuje się 10 spotkań po 6 godzin dydaktycznych dla każdej z grup
-wymiar godzinowy zajęć: 6 godzin dydaktycznych x 10 spotkań x 2 grupy = 120 godzin dydaktycznych,
-zajęcia będą odbywać się nie częściej niż raz na dwa tygodnie,
-przez godzinę dydaktyczną rozumie się 45 min.,
-po każdej godzinie dydaktycznej 15 min. przerwy,
-zajęcia będą się odbywać w Piekarach Śląskich, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
-termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.,
-terminy zajęć dla poszczególnych grup będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym,
-w związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z ogłoszeniem stanu epidemicznego COVID 19 Wykonawca dostosuje sposób realizacji usługi do komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego i wytycznych Ministerstwa Zdrowia.
Podstawowe cele zajęć:
spotkania grupy będą miały charakter samopomocowy, uczestnicy będą mieli możliwość uzyskania pomocy i wsparcia, podzielenia się problemami z osobami będącymi w podobnej sytuacji
Proponowana tematyka spotkań:
np. przemoc w rodzinie, relacje w rodzinie, tolerancja/akceptacja, komunikowanie się z dziećmi i partnerami, stymulowanie uczestników do dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Forma zajęć:
Zajęcia manualne: np. rękodzielnictwo, ceramika, fotografia, zajęcia stolarskie, zajęcia plastyczne.
Wykonawca usługi zapewnia:
-materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika zajęć, w tym materiały niezbędne do realizacji zajęć manualnych,
-poczęstunek kawowy w czasie zajęć w postaci: kawa/herbata ( 250 ml ) uwzględniając dodatki takie jak: cukier, mleko do kawy, cytrynę do herbaty, woda mineralna (0,5l /os), kruche ciasteczka (5 szt./os),
-pokrycie kosztów dojazdu na zajęcia i z powrotem uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu,
-wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunkach: psychologia, pedagogika, socjologia,
-osoba świadcząca bezpośrednio usługę musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
-dopuszcza się możliwość zmiany osoby prowadzącej treningi z zastrzeżeniem, iż jej kwalifikacje i doświadczenie będą spełniały powyżej określone kryteria,
-Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o zmianie osoby realizującej usługę i przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tej osoby.
Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:
-prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, lista odbioru cateringu oraz biletów autobusowych, protokół odbioru usługi, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie zajęć z odpowiednio oznakowanych logotypami),
-zapewnienia narzędzi koniecznych do przeprowadzenia zajęć,
-przygotowanie programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin,
-przygotowanie udostępnionej przez Zamawiającego sali do zajęć,
-udokumentowanie obecności Uczestników zajęć (lista obecności),
-przekazywanie niezwłocznie informacji o każdym Uczestniku, który nie stawił się na spotkanie;
-wykonywanie swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem;
-dostarczenia Zamawiającemu minimum 25 zdjęć na płycie CD/DVD z każdej grupy dokumentujących przeprowadzenie zajęć,
-przedstawianie dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.
W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Barbarą Sochacką pod nr tel. 32- 288-95-03 wew. 642,
Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 21.05.2021r. do końca dnia.