31/2022 usługa szkoleniowa – polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu operatora suwnic dla 1 uczestnika projektu „Daj sobie szansę” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Sprostowanie
W kursie będą uczestniczyć dwie osoby, a nie jak wskazano jedna.
Zmiana ta spowodowana jest zrekrutowaniem nowego uczestnika projektu, który wyraził chęć uczestnictwa w w/w kursie.
W związku z czym przedłuża się termin składania wyceny do 03.03.2022r. do godz. 12:00
W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego usługi szkoleniowej – polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu operatora suwnic dla 1 uczestnika projektu „Daj sobie szansę” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:
Kod CPV: 80500000-9,
Kod CPV: 80530000-8
Organizacja kursu:
• ilość uczestników: 1 osoba,
• cel: nabycie uprawnień operatora suwnic,
• zakres kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne (m.in.: przepisy BHP, użytkowanie, obsługę i ogólną budowę urządzenia) oraz praktyczne (nauka obsługi i pracy z urządzeniem).
• kurs nie może trwać więcej niż 8 godzin zegarowych w danym dniu,
• kurs odbywać się będzie w dni robocze, w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
• Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich potwierdzających możliwość przystąpienia kursanta do szkolenia,
• kurs musi zakończyć się egzaminem, składanym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego, celem uzyskania zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi suwnic, wciągników i wciągarek ogólnego przeznaczenia (w tym kabinowych),
• wymagania dotyczące miejsca przeprowadzenia kursu: miejsce kursu zapewni Wykonawca
z zastrzeżeniem, że przejazd z Piekar Śląskich (centrum) do miejsca kursu publicznymi środkami transport nie może przekroczyć 1,5 godziny,
• w związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z ogłoszeniem stanu epidemicznego COVID 19, Wykonawca dostosuje sposób realizacji usługi do komunikatów Głównego Inspektora Sanitarnego i wytycznych Ministerstwa Zdrowia.
Wykonawca usługi zapewnia:
• ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku
z prowadzonymi zajęciami oraz w drodze do miejsca zajęć i z powrotem,
• ciepły zróżnicowany posiłek w trakcie trwania zajęć w postaci: obiadu (drugiego dania), kompotu lub soku, wody mineralnej (przy założeniu, iż liczba godzin kursu w ciągu 1 dnia będzie większa niż 6) lub poczęstunku kawowego (kawa, śmietanka do kawy, herbata, cukier, cytryna, herbatniki (przy założeniu, gdy kurs trwa co najmniej 4 godziny),
• pokrycie kosztów materiałów dydaktycznych,
• pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu państwowego oraz badań lekarskich,
• pokrycie kosztów dojazdu i z powrotem na zajęcia uwzględniając przejazd miejskimi środkami transportu,
• regularne 15 minutowe przerwy, a w przypadku gdy kurs trwa więcej niż 6 godzin zegarowych jedną 45 minutową przerwę.
Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do:
• prowadzenia dokumentacji realizacji umowy (dziennik zajęć, listy obecności, listy odbioru cateringu oraz biletów autobusowych, protokół odbioru usługi, ankiety na zakończenie zajęć z odpowiednio oznakowanych logotypami),
• przygotowania programu i harmonogramu zajęć z uwzględnieniem ilości godzin, miejsca przeprowadzenia kursu oraz osoby prowadzącej kurs.
• przekazywania niezwłocznie informacji o nieobecności Uczestnika na zajęciach;
• wykonywania swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie
z harmonogramem;
• przedstawienia dokumentów rozliczeniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia.
Warunki udziału w postępowaniu:
• Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
• Wykaz wykonanych usług obejmujących przedmiot zamówienia potwierdzonych 3 referencjami(w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie).
Proszę o podanie stawki VAT......................% (w przypadku zwolnienia z VAT-u , wpisać ZW)
Termin realizacji zamówienia: do 30.04.2022r.
W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Barbarą Sochacką nr tel. 32 2883574 wew. 642
Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczna na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 25.02.2022r. do końca dnia.