21/ZP/2021 Prośba o dokonanie wyceny usługi ochrony obiektów MOPR Piekary Śląskie
W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego polegającego na realizacji usługi ochrony i utrzymania obiektów Zamawiającego znajdujących się w Piekarach Śląskich; monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowych; zapewnienie ochrony osób i mienia dla organizowanych wydarzeń, zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę ww. usługi uwzględniając opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
realizacja usługi ochrony i utrzymania obiektów Zamawiającego znajdujących się w Piekarach Śląskich; monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowych; zapewnienie ochrony osób i mienia dla organizowanych wydarzeń.
CZĘŚĆ I:
A. Budynek przy ul. Bpa Nankera 103: całodobowa ochrona osób i mienia (8760 godzin); obsługa kotłowni wraz ze zrzucaniem opału; zamiatanie i utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego;
B. Budynek przy ul. Kusocińskiego 4: całodobowa ochrona osób i mienia (8760 godzin); zamiatanie i utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego;
C. Budynek przy ul. Długosza 92: czasowa ochrona osób i mienia (pn.: 7.00-17.30; wt-czw.: 7.00-16.00; pt.: 7.00-14.30 wskazane godziny świadczonych usług mogą ulec zmianie (zwiększeniu bądź zmniejszeniu) szacowana ilość to 2275 godzin (minimalna liczba wynosi 2258 godzin);
CZĘŚĆ II:
D. Budynek przy ul. Długosza 92: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
E. Budynek przy ul. Żwirki 23: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
F. Budynek przy ul. Kalwaryjskiej 58: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
G. Budynek przy ul. Wyszyńskiego 31: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
H. Budynek przy ul. Wigury 5: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
I. Budynek przy ul. Okrzei 25: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
J. Budynek przy ul. Bytomskiej 67: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji; wykonanie rocznego przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej;
K. Budynek przy ul. Gen. Maczka 13: monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego oraz podejmowanie interwencji (od momentu uruchomienia instalacji alarmowej i przekazania obiektu protokołem); konserwacji instalacji alarmowej;
L. Wydarzenia organizowane przez Zamawiającego: zapewnienie ochrony osób i mienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączeniu.
Termin wykonania zamówienia:
Dla punktów od A do J: od 01.01.2022 r. od godziny 00:01 do 31.12.2022 r. do godziny 00:00.
Dla punktu K: od momentu uruchomienia instalacji alarmowej i przekazania obiektu protokołem – załącznik 2a umowy.
Dla punktu L: maj lub czerwiec 2022 r. (z możliwością odwołania Pikniku z przyczyn niezależnych od organizatora, 2 osoby po 4 godziny, termin ustali Kierownik Działu Pieczy Zastępczej).
Proszę o dokonanie szacowania wartości zamówienia w oparciu o poniższy wzór:
Część I:
A Ilość godzin pracy ochrony w roku: 8760h
(uzupełnić za godzinę świadczenia usług):
kwota netto – ………. …zł / kwota brutto – ……….. zł
Przewidywana wartość netto usługi na obiekcie: ………………………………….
Przewidywana wartość brutto usługi na obiekcie: …………………………………
B Ilość godzin pracy ochrony w roku: 8760h
(uzupełnić za godzinę świadczenia usług):
kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……….. zł
Przewidywana wartość netto usługi na obiekcie: ………………………………….
Przewidywana wartość brutto usługi na obiekcie: …………………………………
C Szacowana ilość godzin pracy ochrony w roku: 2275h (minimalna ilość to 2258h)
(uzupełnić za godzinę świadczenia usług):
kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……….. zł
Przewidywana wartość netto usługi na obiekcie: ………………………………….
Przewidywana wartość brutto usługi na obiekcie: …………………………………
Maksymalna wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia (suma przewidywanych wartości usług na obiekcie)
kwota netto – ……………………………………... zł
kwota brutto – …………………………………….. zł
Część II:
D do K ryczałt miesięczny za monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego – w odniesieniu do jednego obiektu (obejmuje 16 interwencji w miesiącu, liczba rozliczana łącznie w odniesieniu do wszystkich obiektów)
kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……….. zł
Przewidywana wartość netto usługi na obiektach: ………………………………….
Przewidywana wartość brutto usługi na obiektach: …………………………………
D do K opłata za kolejną ponad 16 interwencję w miesiącu (liczba rozliczana łącznie
w odniesieniu do wszystkich obiektów)
kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……….. zł
D do K opłata aktywacyjna – w odniesieniu do jednego obiektu
kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……... ..zł
Przewidywana wartość netto usługi na obiektach: ………………………………….
Przewidywana wartość brutto usługi na obiektach: …………………………………
D do J wykonanie rocznego przeglądu instalacji alarmowej i konserwacji – w odniesieniu do jednego obiektu
kwota netto – ………... zł / kwota brutto – ……..... zł
Przewidywana wartość netto usługi na obiektach: ………………………………….
Przewidywana wartość brutto usługi na obiektach: …………………………………
L za godzinę świadczenia usług (przewidywane 4h usługi)
kwota netto – ………. .zł / kwota brutto – ………. zł
Przewidywana wartość netto usługi: ………………………………….
Przewidywana wartość brutto usługi: …………………………………
Maksymalna wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia (suma przewidywanych wartości usług)
kwota netto – ………………………………... zł
kwota brutto – ……………………………….. zł
W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z działem Administracyjno-Gospodarczym pod nr tel. 32-668-66-45, natomiast w kwestiach proceduralnych z działem Zamówień pod nr tel. 32-287-95-03 w. 643
Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 24.11.2021r.