145/2021Usługa dostępu do platformy informatycznej - zamówienia publiczne.
W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego dotyczącego usługi dostępu do platformy informatycznej umożliwiającej udzielanie zamówień publicznych zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę w/w usługi uwzględniając poniższe wymagania:
-
Wymagania ogólne:
-
- Zamawiający wymaga, aby dostęp do platformy następował poprzez bezpośrednie połączenie z przeglądarką internetową (on-line);
-
platforma winna umożliwiać realizację procedury zamówienia publicznego od 130 000,00zł jak i poniżej 130 000,00zł;
-
przewidywana liczba użytkowników platformy (licencji) ze strony Zamawiającego – 3;
-
szacunkowa liczba prowadzonych postępowań o udzielanie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy pzp. - 20;
-
platforma musi umożliwiać jednoczesną pracę (w tym zalogowanie się do aplikacji) wszystkich użytkowników Zamawiającego.
-
Wymagania funkcjonalne modułu przetargowego:
-
moduł musi umożliwiać prowadzenie postępowania przetargowego w oparciu o przepisy ustawy pzp od momentu ogłoszenia do jego zakończenia tj. udzielenia zamówienia publicznego;
-
narzędzie elektroniczne musi umożliwiać prowadzenie postępowania w następujących trybach / zasadach wskazanych w ustawie pzp:
-
podstawowy,
-
przetarg nieograniczony,
-
przetarg ograniczony,
-
negocjacje z ogłoszeniem,
-
dialog konkurencyjny,
-
negocjacje bez ogłoszenia,
-
zapytanie o cenę,
-
zamówienie z wolnej ręki,
-
partnerstwo innowacyjne,
-
licytacja elektroniczna,
-
aukcja elektroniczna,
-
umowa ramowa,
-
dynamiczny system zakupów,
-
konkurs,
-
usługi społeczne i inne szczególne usługi;
-
moduł winien umożliwiać prowadzenie dialogu technicznego;
-
aplikacja musi wspierać elektroniczną komunikację z Wykonawcami w zakresie publikacji ogłoszeń o zamówieniu, zbierania ofert, przesyłania oraz pozostałych informacji wymienianych między Zamawiającym a Wykonawcami w toku udzielania zamówienia publicznego;
-
narzędzie musi umożliwiać, w zależności od nadanych użytkownikom uprawnień, dostęp do informacji o wszystkich prowadzonych postępowaniach;
-
moduł przetargowy ma zawierać widoczną zarówno dla użytkowników zewnętrznych jak i dla użytkowników Zamawiającego informację (zakładkę) o prowadzonym postępowaniu;
-
użytkownik Zamawiającego musi posiadać możliwość tworzenia zakładki definiującej dane zamówienia zawierające m.in. następujące dane:
- przedmiot zamówienia,
- numer sprawy
- tryb postępowania
-termin składania i otwarcia wniosków / ofert
- kryteria oceny ofert
Dane te będą widoczne dla użytkowników zewnętrznych (rozumianym jako osoby posiadające prawo do nieodpłatnego dostępu do platformy w zakresie wynikającym z ustawy pzp – tj. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie lub inne podmioty zainteresowane dostępem do dokumentacji zamówienia, bez konieczności logowania się do systemu);
-
użytkownik Zamawiającego musi posiadać możliwość aktualizacji / modyfikacji informacji wskazanych z pkt. 7;
-
zakładka dotycząca danego zamówienia umożliwiająca użytkownikom Zamawiającego zamieszczania dokumentów (w różnych formatach tj. word, excel, xml, pdf, ath itp.) zgodnie z zapisami ustawy pzp. tj.
- ogłoszenie o zamówieniu (jego zmiany);
- specyfikacja warunków zamówienia;
-wyniki postępowania;
-ogłoszenie o udzieleniu zamówienia;
-inne dokumenty powiązane z danym postępowaniem wymagane przepisami ustawy pzp (np. wezwania, wnioski do Wykonawców, pytania, odpowiedzi);
Dane te będą widoczne dla użytkowników zewnętrznych, bez konieczności logowania się do systemu;
-
zakładka dotycząca danego zamówienia musi umożliwiać zamieszczenie co najmniej 15 plików jednocześnie;
-
aplikacja musi pozwalać na wymianę informacji dotyczącą danego zamówienia między użytkownikami Zamawiającego a użytkownikami zewnętrznymi (z możliwością załączania plików) m.in. pozwalać na zadawanie pytań do postępowania, składania wniosków w postępowaniu, umożliwiać przekazywanie odpowiedzi w postępowaniu, przekazywanie innych informacji np. w zakresie wniesienia środków ochrony prawnej;
-
platforma musi umożliwiać zamieszczenie ogłoszeń dotyczących zamówienia tj. ogłoszeń o zamówieniu (jego zmian), wstępnych ogłoszeń informacyjnych, ogłoszeń o udzieleniu zamówienia;
-
aplikacja musi umożliwiać wyszukiwanie dokumentów wg co najmniej 5 kategorii np. dat, użytkowników, trybu / zasady postępowania;
-
aplikacja musi umożliwiać tworzenie szablonów dokumentów postępowania, tworzenie raportów, protokołu postępowania;
-
system musi umożliwiać składanie dokumentów i oświadczeń w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym oraz podpisem osobistym, zgodnie z zapisami ustawy pzp;
-
aplikacja musi pozwalać na wycofanie / zmianę oferty i wniosku;
-
system musi umożliwiać deszyfrowanie dokumentów złożonych do postępowania;
-
aplikacja musi dawać możliwość weryfikowania podpisu elektronicznego;
-
platforma musi zapewniać nienaruszalność złożonych dokumentów / wniosków do czasu wyznaczonego w dokumentacji przetargowej na ich otwarcie, do momentu ich odszyfrowania przez uprawnionego użytkownika Zamawiającego.
-
Pozostałe wymagania:
-
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia archiwizacji dokumentów przetwarzanych na Platformie;
-
Wykonawca na oferowany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu pełnych, nieograniczonych terytorialnie licencji na korzystanie z narzędzia dla zgłoszonych użytkowników, licencje zostaną wystawione na Zamawiającego;
-
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia asysty technicznej tj. usługi Wykonawcy polegającej na usuwaniu awarii w działaniu platformy, a także na zapewnieniu aktualizacji w przypadku zmian obowiązującego stanu prawnego w Polsce oraz świadczeniu wskazówek i wyjaśnień dla użytkowników Zamawiającego. Asysta techniczna obejmuje udzielanie telefonicznych wyjaśnień i wskazówek w zakresie użytkowania / działania platformy od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
-
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania następujących następujących czasów usunięcia awarii:
- Awaria zwykła – ograniczona dostępność do działania platformy nie powodująca niedostępności istotnych funkcjonalności, nie wpływająca znacznie na pogorszenie się parametrów platformy, czas na jej usunięcie wynosi do 48 godzin zegarowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia,
- Awaria krytyczna – całkowita niedostępność platformy, czas na jej usunięcie wynosi do 4 godzin zegarowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia;
-
zgłoszenia o awariach będą przekazywane przez użytkowników Zamawiającego w następujący sposób:
- telefonicznie na numer wskazany przez Wykonawcę
lub
- e-mailowo na adres wskazany przez Wykonawcę
-
fakt zgłoszenia musi zostać każdorazowo niezwłocznie odnotowany w systemie Wykonawcy, gdzie zostanie nadany mu numer. Pracownik Wykonawcy w ciągu 15 minut przekaże zgłaszającemu pocztą e-mail potwierdzenie rejestracji awarii;
-
Wykonawca zapewni bezpłatną aktualizację platformy w przypadku zmiany stanu prawnego obowiązującego w Polsce podczas realizacji postępowań o udzielanie zamówień publicznych w oparciu o ustawę pzp;
-
Wykonawca zapewni bezpłatny dostęp do platformy Administratorowi Zamawiającego;
-
Wymagania techniczne:
-
Platforma zapewni przechowywanie haseł do kont użytkowników w formie zaszyfrowanej;
-
serwer musi udostępniać protokół szyfrowania, pozwalający na bezpieczne logowanie i komunikowanie się z platformą;
W razie dodatkowych pytań dotyczących kwestii merytorycznych zapraszam do kontaktu z p. Katarzyną Borutą lub Agatą Banasiak pod nr telefonu 32 287-95-03 wew 643.
Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 04.01.2022r. do końca dnia.