14/ZP/2021 Schronienie dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Piekar Śląskich
W związku z koniecznością przeprowadzenia procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego polegającego na świadczeniu usługi polegającej na udzielaniu schronienia bezdomnym kobietom i mężczyznom z terenu Piekar Śląskich wraz z wyżywieniem, zwracam się z uprzejmą prośbą o wycenę ww. usługi uwzględniając poniższy opis przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzielaniu schronienia bezdomnym kobietom i mężczyznom z terenu Piekar Śląskich wraz z wyżywieniem.
Termin wykonania zamówienia:
Od 01.10.2021r. na okres 3 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Szacunkowo przedmiot zamówienia obejmuje – 1380 osobodni w skali zamówienia
15 osób (liczba osób zabezpieczonych w lipcu 2021r.) x 92 dni= 1380 osobodni
Ilość osobodni może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na występującą przesłankę bezdomności. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część ww. zakresu będzie zrealizowana.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmiany ilości osobodni przedmiotu zamówienia w zależności od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym oraz w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany okoliczności powodujących przyznanie świadczenia.
Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) zapewnienia placówki w miejscowości oddalonej od Piekar Śląskich o maksymalnie 70 km.
Placówka powinna być dobrze skomunikowana, a liczba miejsc w placówce nie powinna być większa niż 80;
b) wskazania koordynatora odpowiedzialnego za bieżącą współpracę z pracownikiem Zamawiającego. Przez współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczących osób korzystających ze wsparcia w formie udzielenia schronienia, które to jest przedmiotem zamówienia, tj. w szczególności:
- prowadzenia oraz udostępniania Zamawiającemu rejestru skierowanych przez niego osób,
- pisemnego poinformowania Zamawiającego o sytuacji wydalenia klienta z placówki z podaniem przyczyn, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia zdarzenia,
- pisemnego poinformowania Zamawiającego o niezgłoszeniu się klienta do placówki przez okres dłuższy niż kolejne 2 dni;
c) udostępnienia numeru telefonu kontaktowego w celu dokonywania przez pracowników Zamawiającego, Straży Miejskiej (Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego) lub Policji ustaleń dotyczących udzielania schronienia osobom bezdomnym. Numer ten będzie dostępny całodobowo, w tym w dniach wolnych.
d) świadczenia usługi na bieżąco według potrzeb przedstawionych przez Zamawiającego;
e) dysponowania odpowiednimi warunkami lokalowymi tj. spełniać wymogi w zakresie minimalnych standardów podstawowych schroniska dla osób bezdomnych, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, BHP oraz przepisów sanitarno-epidemiologicznych;
f) zapewnienia wyżywienia w postaci trzech posiłków dziennie – śniadanie, obiad w postaci gorącego posiłku, kolacji;
g) zapewnienia podstawowych środków higienicznych niezbędnych do utrzymania czystości (za wyjątkiem sytuacji gdy osobie skierowanej została przyznana pomoc finansowa MOPR)
h) prowadzenia dokumentacji placówki, która obejmuje w szczególności:
- regulamin placówki wraz z oświadczeniem o przestrzeganiu regulaminu,
- rejestru mieszkańców,
- dziennika raportów, który opisuje bieżące wydarzenia w placówce i jest wypełniany każdego dnia co ułatwia ciągłość pracy oraz umożliwia odtworzenie wydarzeń po upływie określonego czasu.
i) zachowanie odpowiednich środków sanitarnych i stosowanie się do zasad higieny w zakresie zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-COV-2 lub innych chorób zakaźnych. Wykonawca na własny koszt zabezpiecza stosowne środki ochrony indywidualnej i higienicznej dla osób bezdomnych przebywających w placówce oraz umożliwiające realizację usługi zgodnie z niniejszą umową, a także obowiązującymi przepisami prawa.
Proszę o dokonanie szacowania wartości zamówienia w oparciu o poniższy wzór:
cena za osobodzień ...........zł netto/.............zł brutto x 1380 = całkowita wartość zamówienia ............zł netto/.............zł brutto
W razie dodatkowych pytań w kwestiach merytorycznych proszę o kontakt z p. Alicją Łoboziak lub p. Karoliną Jakubowską pod nr tel. 32-287-95-03 wewn. 623
Zapraszam do złożenia wyceny drogą elektroniczną na adres zamowienia@mopr.piekary.pl do 12.08.2021r. do końca dnia.